Фэндом

Kryvakryz1.jpg
Kryvakryz2.jpg

Country of origin: Belarus
Location:
Status: Closed
Formed in:
Style: Martial Industrial, Neofolk
Lyrical themes:
Last label: Crivia Records 2009

Members Править

Алесь Мікус — клавішныя, спеў
Ларыса Праабражэнская — скрыпка
Сяргей Мікалаенка — віяланчэль
Вольга Ўласенка — акардэон
Дзмітры Касцюшка — труба

Текст last.fm Править

Гурт Крывакрыж пачаў сваё публічнае канцэртаванне ўвесну 2008 г., калі выступіў на красавіцкім фэсце Crivia Aeterna.
Першы канцэртны выступ гурта гучаў мінімалістычна — раяль і скрыпка ў суправаджэнні бубнаў. Альбомнае гучанне пазней было ўзбагачанае віяланчэллю, а таксама акардэонам і трубой. Музычнае аблічча гурта — спалучэнне жывых класічных інструментаў з вайсковымі рытмамі.

Першы студыйны альбом гурта — „Малітвы вайны” — складаецца з дванаццаці песень. Сярод іх: найноўшы крыўскі гімн «Крыўю ўслаўляйма», марш «Белага Легіёну», скіраваны на заходнерасійскую аўдыторыю спеў-заклік «Великая Литва», песня на вершы класіка айчыннай літаратуры Ўладзіміра Караткевіча — «Рагнарадзі».
Гурт Крывакрыж прадстаўляў беларускі бок у супольным беларуска-літоўскім творчым праекце на вершы беларускіх і літоўскіх паэтаў, а на Каляды ў Вільні паводле гэтага праекту быў прадстаўлены музычны дыск.

Discography Править

Malitvy Vainy ‎(CD, Album) Crivia Records Ritual 02 2009

Links Править

Discogs | LastFM

Photos Править

YouTube Править

Kryvakryž - Великая Литва03:53

Kryvakryž - Великая Литва

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Викия — это свободный ресурс, который существует и развивается за счёт рекламы. Для блокирующих рекламу пользователей мы предоставляем модифицированную версию сайта.

Викия не будет доступна для последующих модификаций. Если вы желаете продолжать работать со страницей, то, пожалуйста, отключите расширение для блокировки рекламы.

Также на Фэндоме

Случайная вики